כשהייתי נערה בגילאי 15-18, אחי היה בצבא, וכשהוא היה מגיע לסופ"שים הוא היה עם נשק.
זה היה נורמלי לחלוטין שהוא נכנס עם הנשק הביתה
ושכל עוד הוא בבית יש נשק בבית.
הוא היה שם אותו בחדר שלו, האמת שאני לא בטוחה אפילו איפה, או אם היה נעול…
*לאחר לחיצה על הכפתור סמנו את התיבה בטופס לתרומה חודשית
לחצו להורדה - נייר עמדה פורץ דרך שנכתב בתהליך למידה ודיאלוג בין רופאים לזכויות אדם והאקדח על שולחן המטבח