הנשק בסיום שנה של גן הילדים

נסענו לטיול בטבע ליער בן שמן לחגוג את סיום שנה של גן הילדים של בני הצעיר.

השתתפו כ-30 ילדים וילדות בגילאי 5-6 וההורים של כולם.

במהלך הטיול הבחנתי שאחד האבות נושא נשק אישי באופן מופגן.

מאותו הרגע הרגשתי מתח, חוסר שקט ודאגה!

זה לא היה טיול "רשמי" של משרד החינוך המחייב אבטחה, אלא טיול עצמאי בארגון המשפחות.

הנשק לא הועיל לתחושת הבטיחות, ולא הסיר דאגה, אלא רק היווה איום.

שתפו

Facebook
Email
WhatsApp
Telegram

אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות פייפאל או כרטיס אשראי:

*לאחר לחיצה על הכפתור סמנו את התיבה בטופס לתרומה חודשית

לחצו להורדה - נייר עמדה פורץ דרך שנכתב בתהליך למידה ודיאלוג בין רופאים לזכויות אדם והאקדח על שולחן המטבח