אני זוכרת סטודנט לפני כשלושים שנה, דרוזי ששירת נדמה לי במשמר הגבול, היה בא לכיתה עם אקדח.
מאוד לא אהבתי את זה אבל אני מתביישת לומר: לא התערבתי.
אני זוכרת סטודנט לפני כשלושים שנה, דרוזי ששירת נדמה לי במשמר הגבול, היה בא לכיתה עם אקדח.
מאוד לא אהבתי את זה אבל אני מתביישת לומר: לא התערבתי.
שתפו
*לאחר לחיצה על הכפתור סמנו את התיבה בטופס לתרומה חודשית
לחצו להורדה - נייר עמדה פורץ דרך שנכתב בתהליך למידה ודיאלוג בין רופאים לזכויות אדם והאקדח על שולחן המטבח