באקדמיה

אני זוכרת סטודנט לפני כשלושים שנה, דרוזי ששירת נדמה לי במשמר הגבול, היה בא לכיתה עם אקדח. 

מאוד לא אהבתי את זה אבל אני מתביישת לומר: לא התערבתי.

שתפו

Facebook
Email
WhatsApp
Telegram

אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות פייפאל או כרטיס אשראי:

*לאחר לחיצה על הכפתור סמנו את התיבה בטופס לתרומה חודשית

לחצו להורדה - נייר עמדה פורץ דרך שנכתב בתהליך למידה ודיאלוג בין רופאים לזכויות אדם והאקדח על שולחן המטבח